sporto mėgėjo pusryčiai

Aha, iš teorinių sporto mėgėjų grįžau į praktikuojančius sporto mėgėjus.

Tik dabar jau viskas kitaip – protingai ir pamatuotai. Jokių ten “vyrai klube pas mus sakė” ir panašių briedų. Na ok, ok, dabar briedai pasikeitė – yra spausdinti įvairių prof. habil. dr. dr. prieš pavardę pasirašančių dėdyčių. Kartais, tiesa, tokie patys kaip ir vyrukų klube.

Na, o detalės – kam jos įdomios. Tiesa, einamųjų metų atradimas – funkcijinis maistas (lietuviškai net wikio puslapio nėr…) – vis pasičiumpu kokių įvairesnių straipsnių ir tyrimų pavartyt :)


4 Responses

  1. vicko says:

    O tai nenori biski placiau papasakot? Kad ir pvz. kas do bonkutes is kaires i desine ir ka jos daro. O gal ir parekomenduot koki ne bobos vienaakes metoda? As bandau stronglifts.com, visai smagiai, bet noretusi, kaip cia pasakius, truputi subtiliau pagristo vadovo;)

  2. g12 says:

    Vitaminai ir mineralai visi, iskyrus aminorūgštis, macą ir tikrojo margainio miltukus (Milk Thistle).

    Galiu parekomenduot nuo ko pradėt – labai neblogai ir aiškiai susisteminta viskas čia:
    (nepavyko linko į libis.lt pagamint) Milašius, Kazys “Sporto fiziologija” ISSN,ISBN,ISMN:9955-20-028-6

    Dar visai geri pagrindai: Dadelienė, Rūta “Kineziologijos pagrindai” ISSN,ISBN,ISMN:9986-19-411-3

    O toliau – biochemija :) Nuobodu, bet reikalinga :)))

  3. mozolis says:

    marazmatikas…šeri tokiu brudu savo mikroflorą. subaladosi kepenis, inkstus, skrandi ir jeigu dar pajegsi gryši prie tradicines normalios mitybos: sriuba, bulves, cepelinai, pienas, varškė, lašiniai. varžyboms tokį expres racioną dar pateisnu, bet kasdien? :)))

  4. g12 says:

    o, turėti nuosavą šuniuką yra jau šis tas :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

88 + = 93

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© [g12]
CyberChimps